icon

Getting all of the Nutrients you need simply cannot be done without supplements.

Nam libero tempore, cum soluta nobis eligendi cumque quod placeat facere possimus assumenda omnis dolor repellendu sautem temporibus officiis

+1 599 162 4545

5689 Lotaso Terrace, Culver City,
CA, United States

Dietetyk on-line to propozycja dla osób które chcą zdrowo się odżywiać, pragną zredukować masę ciała, mają problem z nadwagą lub otyłością oraz wszystkich osób zainteresowanych zmianami żywienia bez względu na stan zdrowia a jednocześnie nie mających możliwości przybycia do poradni i spotkania się z dietetykiem osobiście.

Dieta układana jest w oparciu o informacje uzyskane z wywiadu żywieniowego umieszczonego poniżej.

Każdy dzień diety jest szczegółowo rozpisany i zawiera:

  • 5 posiłków (3 posiłki główne i 2 przekąski)
  • dokładne przepisy dań, ułatwiające sprawne ich przygotowanie
  • gramaturę produktów
  • miarę domową produktów (np. 1 szklanka makaronu pełnoziarnistego)

Wirtualna dieta jest tak samo skuteczna jak indywidualna wizyta w poradni. Wystarczy tylko wykonać kilka łatwych kroków, a cel zostanie osiągnięty

Jak zamówić dietę

  1. Wypełnij formularz zamówienia znajdujący się zakładce kontaktowej
  2. Opłać zamówienie przelewem
  3. Dietetyk potwierdzi wpłatę, może też mieć dodatkowe pytania
  4. Dietę otrzymasz pocztą e-mail w formacie PDF
  5. Wizyta kontrolna z Dietetykiem odbywa się za pośrednictwem poczty e-mail lub Facebooka

    DIETA ONLINE – INFORMACJE OGÓLNE
    Po wypełnieniu i wysłaniu formularza otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia.
    Prosimy wypełnić tylko te pola formularza, które dotyczą Państwa zamówienia, pozostałe mogą pozostać puste.
    Imię i nazwisko*
    Telefon*
    Email*
    Rok urodzenia*
    Wzrost (cm)*
    Obecna masa ciała (kg)*
    CELOWOŚĆ POSTĘPOWANIA DIETETYCZNEGO
     Odchudzanie – Zmniejszenie masy ciała Utrzymanie efektów diety odchudzającej Przytycie  Zdrowe żywienie – Poznanie i stosowanie zasad zdrowego żywienia bez zmiany masy ciała Żywienie w wybranej jednostce chorobowej
    Jeżeli Twoim celem jest redukcja masy ciała, to:
    Ile zamierzasz schudnąć: kg
    W jakim okresie czasowym chcesz osiągnąć Swój cel?
    dnimiesięcy
    Czy obecna masa ciała utrzymuje się przez dłuższy czas?
    TakNie – spadaNie – rośnie
    Czy w ostatnim półroczu stosowałaś/eś jakąś dietę?
    INFORMACJE DOTYCZĄCE STANU ZDROWIA
    Czy zdiagnozowano u Ciebie którąś z następujących chorób:
    cukrzycanadciśnieniezaburzenia lipidoweanemiareflukswrzody żołądkadna moczanowanowotworychoroba niedokrwiennaprzebyty udar/zawałchoroby nerekchoroby trzustkichoroby wątrobykamica żółciowaceliakiafenyloketonuriazespół jelita drażliwegonadczynność tarczycyniedoczynność tarczycy
    inna
    Czy charakteryzuje Cię któryś z okresów:
    CiążaKarmienie piersiąPrzygotowanie do ciążyŻaden z powyższych
    Czy zdiagnozowano u Ciebie alergię?
    NieTak
    Dodatkowe uwagi o stanie zdrowia:
    INFORMACJE NA TEMAT ZAŻYWANYCH LEKÓW
    Wypisz stosowane leki, ich nazwy oraz częstotliwość spożywania:
    Nazwa lekuCzęstotliwość spożywania
    Wypisz stosowane suplementy diety, (tabletki witaminowe, tabletki zawierające składniki mineralne, suplementy odchudzające i inne) oraz częstotliwość ich spożywania:
    Nazwa suplementuCzęstotliwość spożywania
    INFORMACJE DOTYCZĄCE STYLU ŻYCIA
    Czy palisz papierosy?
    NieTak, wskaż dzienną ilość wypalanych papierosów:
    Zaznacz opis, który najlepiej oddaje stopień Twojej aktywności fizycznej:
    siedzący tryb życia, praca typu biurowego, brak ćwiczeń fizycznych w ciągu tygodniamało aktywny tryb życia, praca biurowa, 2 razy w tygodniu lekka aktywność fizycznaśrednio aktywny tryb życia, codzienna lekka aktywność fizycznaaktywny tryb życia, sporo więcej niż codzienna lekka aktywność fizycznapraca fizyczna, 8 godzin dziennie duży wysiłek fizyczny
    Ile czasu dziennie spędzasz w pracy (uwzględnij również dojazd)?
    nie pracuję, większość czasu spędzam w domuokoło 10 godzin dziennieokoło 9 godzin dziennie12 godzin dzienniepowyżej 12 godzin dziennie
    Czy w czasie pracy masz możliwość spożycia i odgrzania posiłku?
    Tak, mogę spożywać posiłki i mam możliwość ich podgrzaniaTak, ale nie mam możliwości podgrzania posiłkuNie, nie mam możliwości spożywania posiłków w pracy
    INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU ODŻYWIANIA
    Rozkład posiłków w ciągu dnia. Zaznacz posiłki, które zwyczajowo spożywasz:
    śniadanieprzekąska2 śniadanieprzekąskaobiadprzekąskapodwieczorekprzekąskakolacjaprzekąska
    Zastanów się, czy istnieją dni w tygodniu, w których nie dasz rady spożyć 5 posiłków?
    Poniedziałek345
    Wtorek345
    Środa345
    Czwartek345
    Piątek345
    Sobota345
    Niedziela345
    Ile płynów dziennie spożywasz?
    0,5l1l1,5l2lwięcej niż 2l
    Jaki rodzaj płynów najczęściej spożywasz?
    kawaherbata czarnaherbata zielonasoki owocowesoki warzywnenapoje gazowanewoda gazowanawoda niegazowanainne
    Zaznacz najlepiej opisujący Cię punkt:
    mogę jeść wszystko, nic nigdy mi nie szkodzizwykle mogę jeść wszystko, tylko czasem coś mi szkodzimam bardzo wrażliwy żołądek, często jedzenie źle na mnie wpływa
    Zastanów się i napisz jaki rodzaj pożywienia lub konkretny produkt źle wpływa na Twój organizm:
    Zastanów się jak często spożywasz podane produkty:
    Mlekonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Sery białe, twaroginigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Sery żółte, sery pleśniowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Jogurty, maślanki, kefirynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Jajkanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Strączkowe (fasola, soja)nigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Mięso i wędliny wieprzowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Mięso i wędliny wołowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Drób i wędliny drobiowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Rybynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Pieczywo jasne, bułkinigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Pieczywo ciemne, grahamnigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Ryżnigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Kaszenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Makaronynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Płatki śniadaniowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Otrębynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Owocenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Soki owocowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Warzywanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Soki warzywnenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Orzechynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Oleje roślinnenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Masłonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Margarynanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Ciasta, ciasteczkanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Czekolady, czekoladkinigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Słone przekąskinigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Żywność fast-foodnigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Słodzone napoje gazowanenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Piwonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Winonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Inne alkoholenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
    Czy istnieją produkty, które ze względu na upodobania smakowe, chciałabyś wyeliminować?
    SPECYFIKACJA
    Oceń stopień swojej motywacji do stosowania diety:
    wysoki – na pewno będę przestrzegać zaleceń dietetykaśredni – pewnie będzie ciężko, ale postaram się dostosowaćniski – chcę tylko spróbować, pewnie nie uda mi się zmienić nawykówzerowy – zmuszono mnie, nikt nie będzie mi mówił co mam jeść
    Oceń możliwość przygotowywania określonych potraw:
    Zupycodziennieco drugi dzieńwcale
    Sałatkicodziennieco drugi dzieńwcale
    Dania obiadowecodziennieco drugi dzieńwcale
    Dodatkowe informacje, uwagi, pytanie:
    Zamawiam dietę indywidualną:
    Konsultacja dietetyczna/ pierwsza wizyta, cena: 100złDieta indywidualna 7 dniowa, cena 150złDieta indywidualna 14 dniowa, cena: 200złDieta 14 dniowa w wybranych schorzeniach, cena: od 250zł
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesłania diety (w przypadku wybrania E-diety) oraz do celów administracyjnych.
    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych ze stanem faktycznym
    Potwierdzam, iż jestem świadomy swojego obecnego stanu zdrowia zgodnego ze stanem zatwierdzonym w formularzu.

    captcha

      DIETA ONLINE – INFORMACJE OGÓLNE
      Po wypełnieniu i wysłaniu formularza otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia.
      Prosimy wypełnić tylko te pola formularza, które dotyczą Państwa zamówienia, pozostałe mogą pozostać puste.
      Imię i nazwisko*
      Telefon*
      Email*
      Rok urodzenia*
      Wzrost (cm)*
      Obecna masa ciała (kg)*
      CELOWOŚĆ POSTĘPOWANIA DIETETYCZNEGO
       Odchudzanie – Zmniejszenie masy ciała Utrzymanie efektów diety odchudzającej Przytycie  Zdrowe żywienie – Poznanie i stosowanie zasad zdrowego żywienia bez zmiany masy ciała Żywienie w wybranej jednostce chorobowej
      Jeżeli Twoim celem jest redukcja masy ciała, to:
      Ile zamierzasz schudnąć: kg
      W jakim okresie czasowym chcesz osiągnąć Swój cel?
      dnimiesięcy
      Czy obecna masa ciała utrzymuje się przez dłuższy czas?
      TakNie – spadaNie – rośnie
      Czy w ostatnim półroczu stosowałaś/eś jakąś dietę?
      INFORMACJE DOTYCZĄCE STANU ZDROWIA
      Czy zdiagnozowano u Ciebie którąś z następujących chorób:
      cukrzycanadciśnieniezaburzenia lipidoweanemiareflukswrzody żołądkadna moczanowanowotworychoroba niedokrwiennaprzebyty udar/zawałchoroby nerekchoroby trzustkichoroby wątrobykamica żółciowaceliakiafenyloketonuriazespół jelita drażliwegonadczynność tarczycyniedoczynność tarczycy
      inna
      Czy charakteryzuje Cię któryś z okresów:
      CiążaKarmienie piersiąPrzygotowanie do ciążyŻaden z powyższych
      Czy zdiagnozowano u Ciebie alergię?
      NieTak
      Dodatkowe uwagi o stanie zdrowia:
      INFORMACJE NA TEMAT ZAŻYWANYCH LEKÓW
      Wypisz stosowane leki, ich nazwy oraz częstotliwość spożywania:
      Nazwa lekuCzęstotliwość spożywania
      Wypisz stosowane suplementy diety, (tabletki witaminowe, tabletki zawierające składniki mineralne, suplementy odchudzające i inne) oraz częstotliwość ich spożywania:
      Nazwa suplementuCzęstotliwość spożywania
      INFORMACJE DOTYCZĄCE STYLU ŻYCIA
      Czy palisz papierosy?
      NieTak, wskaż dzienną ilość wypalanych papierosów:
      Zaznacz opis, który najlepiej oddaje stopień Twojej aktywności fizycznej:
      siedzący tryb życia, praca typu biurowego, brak ćwiczeń fizycznych w ciągu tygodniamało aktywny tryb życia, praca biurowa, 2 razy w tygodniu lekka aktywność fizycznaśrednio aktywny tryb życia, codzienna lekka aktywność fizycznaaktywny tryb życia, sporo więcej niż codzienna lekka aktywność fizycznapraca fizyczna, 8 godzin dziennie duży wysiłek fizyczny
      Ile czasu dziennie spędzasz w pracy (uwzględnij również dojazd)?
      nie pracuję, większość czasu spędzam w domuokoło 10 godzin dziennieokoło 9 godzin dziennie12 godzin dzienniepowyżej 12 godzin dziennie
      Czy w czasie pracy masz możliwość spożycia i odgrzania posiłku?
      Tak, mogę spożywać posiłki i mam możliwość ich podgrzaniaTak, ale nie mam możliwości podgrzania posiłkuNie, nie mam możliwości spożywania posiłków w pracy
      INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU ODŻYWIANIA
      Rozkład posiłków w ciągu dnia. Zaznacz posiłki, które zwyczajowo spożywasz:
      śniadanieprzekąska2 śniadanieprzekąskaobiadprzekąskapodwieczorekprzekąskakolacjaprzekąska
      Zastanów się, czy istnieją dni w tygodniu, w których nie dasz rady spożyć 5 posiłków?
      Poniedziałek345
      Wtorek345
      Środa345
      Czwartek345
      Piątek345
      Sobota345
      Niedziela345
      Ile płynów dziennie spożywasz?
      0,5l1l1,5l2lwięcej niż 2l
      Jaki rodzaj płynów najczęściej spożywasz?
      kawaherbata czarnaherbata zielonasoki owocowesoki warzywnenapoje gazowanewoda gazowanawoda niegazowanainne
      Zaznacz najlepiej opisujący Cię punkt:
      mogę jeść wszystko, nic nigdy mi nie szkodzizwykle mogę jeść wszystko, tylko czasem coś mi szkodzimam bardzo wrażliwy żołądek, często jedzenie źle na mnie wpływa
      Zastanów się i napisz jaki rodzaj pożywienia lub konkretny produkt źle wpływa na Twój organizm:
      Zastanów się jak często spożywasz podane produkty:
      Mlekonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Sery białe, twaroginigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Sery żółte, sery pleśniowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Jogurty, maślanki, kefirynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Jajkanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Strączkowe (fasola, soja)nigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Mięso i wędliny wieprzowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Mięso i wędliny wołowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Drób i wędliny drobiowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Rybynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Pieczywo jasne, bułkinigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Pieczywo ciemne, grahamnigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Ryżnigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Kaszenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Makaronynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Płatki śniadaniowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Otrębynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Owocenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Soki owocowenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Warzywanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Soki warzywnenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Orzechynigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Oleje roślinnenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Masłonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Margarynanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Ciasta, ciasteczkanigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Czekolady, czekoladkinigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Słone przekąskinigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Żywność fast-foodnigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Słodzone napoje gazowanenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Piwonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Winonigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Inne alkoholenigdymniej niż 1 raz w tygodniu1-3 razy w tygodniu4-6 razy w tygodniucodziennie
      Czy istnieją produkty, które ze względu na upodobania smakowe, chciałabyś wyeliminować?
      SPECYFIKACJA
      Oceń stopień swojej motywacji do stosowania diety:
      wysoki – na pewno będę przestrzegać zaleceń dietetykaśredni – pewnie będzie ciężko, ale postaram się dostosowaćniski – chcę tylko spróbować, pewnie nie uda mi się zmienić nawykówzerowy – zmuszono mnie, nikt nie będzie mi mówił co mam jeść
      Oceń możliwość przygotowywania określonych potraw:
      Zupycodziennieco drugi dzieńwcale
      Sałatkicodziennieco drugi dzieńwcale
      Dania obiadowecodziennieco drugi dzieńwcale
      Dodatkowe informacje, uwagi, pytanie:
      Zamawiam dietę indywidualną:
      Konsultacja dietetyczna/ pierwsza wizyta, cena: 100złDieta indywidualna 7 dniowa, cena 150złDieta indywidualna 14 dniowa redukcyjna, cena: 200złDieta indywidualna 14 dniowa w wybranych schorzeniach, cena: od 250zł
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesłania diety (w przypadku wybrania E-diety) oraz do celów administracyjnych.
      Potwierdzam prawdziwość powyższych danych ze stanem faktycznym
      Potwierdzam, iż jestem świadomy swojego obecnego stanu zdrowia zgodnego ze stanem zatwierdzonym w formularzu.

      captcha
      [0]
      0.00 zł Zobacz

      Formularz zamówienia

      NazwaCena
      Anuluj
      Better Pay - System sprzedaży dla WordPress!